بررسی چالش های موجود در صنعت لیزینگ

در جلسه رئیس هیئت مدیره انجمن ملی لیزینگ ایران

با مدیران شرکت واسپاری کرمان موتور

Vasepari 122 333 min

مدیر عامل شرکت واسپاری کرمان موتور از طرح انجمن با موضوع رتبه بندی شرکت های لیزینگ استقبال نمود و تاکید داشت رتبه بندی شرکت های لیزینگ به منظور ایجاد رقابتی سازنده موثر خواهد بود.

به منظور بررسی چالش‌های موجود و بستر سازی جهت هم افزایی بیشتر میان فعالین صنعت لیزینگ یکشنبه مورخ 30 بهمن ماه سال جاری جلسه‌ای با حضور دکتر محمدرضا ستایش مدیرعامل شرکت واسپاری کرمان موتور و سرکار خانم دکتر راحله باقری قائم مقام شرکت و دکتر روح‌اله جراحی رئیس هیئت مدیره انجمن و دکتر مهدی بسحاق دبیرکل، در محل شرکت واسپاری کرمان موتور برگزار شد.
در این جلسه آقایان جراحی و بسحاق ضمن بیان نقش مهم شرکت واسپاری کرمان موتور در چرخه تأمین مالی در صنعت لیزینگ، طی سخنانی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جهت افزایش فعالیت‌ها و ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای گوناگون در راستای ارتقا نقش تصدی گری انجمن در جامعه‌ی لیزینگ کشور تاکید کردند و سهم شرکت‌های عضو را در جهت تدوین نقشه راهی منسجم برای رسیدن به مقصود با اهمیت دانستند.

دکتر محمدرضا ستایش مدیرعامل شرکت واسپاری کرمان موتور نیز با اشاره به افزایش طرح های جدید شرکت جهت ارتقا خدمت رسانی بهینه بیان داشت: با توجه به شرایط تورمی موجود، بستری برای شرکت‌های لیزینگ فراهم آمده است ‌و این موضوع ریسک نکول را به شدت پایین آورده است، تقاضا برای خدمات لیزینگ رو به افزایش می‌باشد. وی بهره برداری از بازار سرمایه و تامین مالی از طریق بورس و ابزار سازی مالی در این شرایط را بسیار لازم دانست و تاکید داشت انجمن می‌بایستی از کمیته فقهی بورس در این راستا به منظور ابزار سازی های مالی کمک بگیرد و ارتباط گیری انجمن با نهادهای تصمیم گیرنده بیشتر شود. انجمن باید شرایطی را مهیا نماید تا شرکت هایی که عضویت این انجمن را ندارند به ظرفیت ها و خدمات انجمن واقف شده و هر چه بیشتر با این تشکل اقتصادی تعامل نمایند. ایجاد ظرفیت در شرکت های لیزینگ به منظور تاسیس شعبه در سایر شهرها نیز فراهم شود. ستایش از طرح انجمن با موضوع رتبه بندی شرکت های لیزینگ استقبال نمود و تاکید داشت رتبه بندی شرکت های لیزینگ و واسپاری به منظور ایجاد رقابتی سازنده موثر خواهد بود.

دکتر راحله باقری قائم مقام شرکت واسپاری کرمان موتور طی سخنانی بر افزایش فعالیت انجمن در شبکه های اجتماعی جهت برجسته نمودن هر چه بیشتر خدمات این تشکل تاکید کرد و بیان داشت به جهت ایجاد زیر ساختی یکپارچه و یکدست در اجرای عملیات لیزینگ میتوان از ظرفیت پلتفرم هایی مثل همکاران سیستم بهره برد.

Special Offer

Get 35% off just today

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.