تولید خودروی برقی Skywell در ایران

با همکاری گروه صنایع خودروسازی کرمان و گروه مپنا

wel service 1

خودرو اسکای ول که یک کراس‌اوور تمام-الکتریکی است، به زودی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم وارد خطوط تولید صنایع خودروسازی کرمان می شود.

خودروی SUV تمام-برقی اسکای ول پس از گذراندن موفقیت آمیز تست های میدانی در شرایط آب و هوایی مختلف ایران، اکنون آماده تجاری سازی می شود. اسکای ول اولین محصول مشترک شرکت خودروی برقی نوین ماهان (نبکا) است. این شرکت با هدف ایجاد تحولی جدید در صنعت خودرو سازی توسط گروه صنایع خودرو سازی کرمان و گروه مپنا تاسیس گردیده است که ماموریت اصلی شرکت تولید خودروهای برقی و ایجاد زیرساخت شارژ این نوع از خودروهادر ایران تعریف شده است.

wel partnerkkkkkkkkkk

اولیل محصول شرکت نیکا اسکای ول، امکان پیمایش ۵۲۰ کیلومتر با هر بار شارژ را دارا است و زمان شارژ سریع آن حدود ۳۵ دقیقه است. این خودرو دارای یک پیشرانه تمام-الکتریکی متشکل از یک موتور برقی ۲۰۴ اسب‌بخاری تعبیه شده بر روی محور جلو نیرو می‌گیرد.

این خودروی هوشمند در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ و با آپشن هایی نظیر تشخیص خواب آلودگی راننده، اتوپارک، سنسور نقاط کور و بسیاری از آپشن های به‌روز وارد بازار می گردد. همچنین با فاصله محوری ۲۸۰۰ میلیمتر، اسکای ول یکی از بزرگترین شاسی بلندهای تولیدی در ایران خواهد بود.

منبع خبر : خودرو دیلی

Special Offer

Get 35% off just today

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.