با موضوع نحوه شناخت درآمدهای انجمن در دفاتر و صورت ها‌ی مالی؛

جلسه کارگروه تخصصی مالی و مالیاتی انجمن تشکیل شد

A 2 1
دبیر کل انجمن، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فرآیند نحوه شناخت و نحوه انعکاس دریافتی‌های انجمن از منبع پرداختی حق عضویت شرکت ها در صورت های مالی را مطرح نمود

پیرو برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 1401/12/29 انجمن و دریافت نکته نظرات حاضرین مبنی بر شناخت درآمدهای انجمن در دفاتر و صورت ها‌ی مالی با تأکید بر حق عضویت شرکت‌های عضو، بنا بر ضررورت رسیدگی موضوع، انجمن جلسه ای را با حضور اعضای کارگروه تخصصی مالی و مالیاتی تشکیل داد.

این نشست مشورتی در تاریخ سه شنبه 6 تیرماه ۱۴۰2 با حضور آقایان مهدی بسحاق دبیر کل انجمن، رضا محمدی نویسی عضو هیئت مدیره انجمن و رئیس کارگروه مالیاتی، سرکار خانم راحله باقری قائم مقام شرکت واسپاری کرمان موتور دبیر کارگروه تخصصی مالی و مالیاتی انجمن به همراهی مهدی رضایی یکی از اعضای این کارگروه در محل انجمن برگزار گردید.

در این جلسه، دبیر کل انجمن، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فرآیند نحوه شناخت و نحوه انعکاس دریافتی‌های انجمن از منبع پرداختی حق عضویت شرکت ها در صورت های مالی را مطرح نمود و معیارها و روش‌های موجود برای ارزیابی کیفیت حسابرسی مورد بحث قرار گرفت. در ابتدا، رویه‌های حسابرسی مورد بررسی قرار گرفتند و اعضا با استفاده از تجارب خود، رویه‌های موثر و کارآمد را معرفی کردند. سپس به بحث و بررسی راهکارهایی برای رفع این مشکلات پرداختند .

در پایان جلسه، مقرر گردید جلسات کارشناسی با حضور مشترک کارشناسان خبره به طور مستمر در محل انجمن برگزار و نتایج حاصل در جلسات آتی کارگروه مورد تصویب نهایی قرار گیرد.

Special Offer

Get 35% off just today

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.