معرفی دو خودرو برقی چری

شاسی بلند و سدان برقی چری استرا با شعاع حرکتی ۷۰۰ کیلومتر معرفی شدند

CheryyyyyMMM min

چری با برگزاری مراسمی ویژه از دو محصول جدید خود شاسی بلند استرا ET و سدان استرا ES رونمایی کرد. این محصولات برقی، شعاع حرکتی ۷۰۰ کیلومتری خواهند داشت و با برند جدید استرا تولید می‌شوند. 

چری این روزها کاملاً مشغول معرفی محصولات جدید خود بوده و به‌طور سورپرایز کننده‌ای از دو خودروی جدید با برند برقی سطح بالا و جدیدش یعنی استرا رونمایی کرده است. این خودروها شاسی بلند چری استرا ET و سدان ES هستند. دو خودروی یاد شده از پلتفرم ۸۰۰ ولتی E0X استفاده می‌کنند و باتری بکار رفته در آن‌ها باعث ایجاد شعاع حرکتی ۷۰۰ کیلومتری و صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیه‌ای می‌شود.

Cherry1 min55

قبلاً تصاویر جاسوسی سدان برقی برند اکسید با کد E03 منتشر شده بود اما حالا می‌دانیم نام رسمی این خودرو ES خواهد بود و در جایگاهی ویژه در سبد محصولات جدید استرا قرار خواهد گرفت. طول و عرض حدودی خودروی موردبحث به ۴۹۵۰ و ۲۰۰۰ میلی‌متر می‌رسد و احتمالاً فاصله بین محوری آن نیز حدود ۲۹۰۰ میلی‌متر خواهد بود. سدان ES از باتری شرکت کاتل با شعاع حرکتی ۷۰۰ کیلومتری استفاده خواهد کرد. چری می‌گوید وجود معماری ۸۰۰ ولتی باعث می‌شود در عرض ۱۰ دقیقه بتوان به شعاع حرکتی ۲۰۰ کیلومتری دست یافت. همچنین سدان ES در عرض ۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

CHERY 7878 min

شاسی بلند چری استرا ET نیز محصولی میان سایز و لوکس خواهد بود و از پلتفرم مشترکی با سدان یاد شده استفاده خواهد کرد. به خاطر اینکه هر دو خودرو به معماری مشترکی مجهز هستند بنابراین حدس می‌زنیم مشخصات مشابهی در زمینه باتری، پیشرانه، پرفورمنس و شعاع حرکتی داشته باشند. البته چری در مراسم ویژه خود محصولات دیگری را نیز معرفی کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به آفرودر سبک TJ-1 اشاره کرد. چینی‌ها همچنین لوگوی جدید برند iCar را نیز معرفی کردند، برندی که قبلاً خودروهای برقی کوچک را تولید می‌کرد اما حالا حس و حال لوکس‌تری پیدا کرده است. برای شفاف‌سازی بیشتر باید گفت استرا زیر برند اکسید چری بوده و iCar برند برقی مستقلی است که تحت نظر چری و در کنار اکسید فعالیت می‌کند. اولین خودروی برند iCar محصول جی تی کوپه است که به زودی در نمایشگاه شانگهای معرفی خواهد شد.

Special Offer

Get 35% off just today

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.