همکاری جک و هواوی

برای تولید خودروهای برقی هوشمند

63f57743a31057c4b4b58b6c 2 min

عزم جدی هواوی برای حضور در صنعت خودرو

دو شرکت جک و هواوی برای ساخت خودروهای برقی هوشمند همکاری می کنند.  پیش از این تنها همکاری هواوی با شرکت های خودروسازی ، تولید قطعات الکترونیکی بوده است. 
این همکاری نشان دهنده عزم جدی هواوی برای حضور  پررنگ در صنعت خودرو است. 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، خط تولید همکاری مشترک جک و هواوی در پارک صنعتی فیکسی شهر هفی به مساحت تقریبی ۵۱۰ هزار متر مربع در حال ساخت است.

یو چنگدونگ مدیر عامل هوآوی، در این خصوص اعلام کرد که شرکتش قصد دارد با شرکت جک همکاری لازم را برای گسترش فرآیندهای تولید و فروش خودرو انجام دهد.
بر اساس گزارش های منتشر شده، هواوی که سابقه همکاری خوبی با جک موتورز دارد، قصد دارد «نسل جدید و پیشرفته پلت‌فرم خودروهای برقی هوشمند مبتنی بر قطعات خودرو هوآوی را توسعه دهد».

هواوی در حال حاضر قطعات و سیستم های مختلفی‌ را برای خودروسازان چینی تامین می‌ کند و اخیراً شروع به عرضه مجموعه‌ های کاملی مبتنی بر فناوری خودروهای هوشمند تحت شعار Huawei Inside خود کرده است.
اکنون به نظر می رسد این شرکت با هدف گسترده تر قصد ورود به صنعت خودروسازی را دارد.

هواوی نه تنها در مدل سازی محصولات، طراحی داخلی و راهکارهای هوشمند با جک همکاری می کند ، بلکه مسئولیت بازاریابی و فروش مدل های خودرو را نیز بر عهده خواهد داشت.

huawei flagship in chengdu 9 22 min

مدیر عامل هواوی در یکی از نشست های داخلی شرکت ، گفته است : واحد تجاری خودروسازی هواوی باید تا سال 2025 به سوددهی برسد.
به گفته کارشناسان برای رسیدن به این هدف ، حالت انتخاب هوشمند خودرو مسئولیت اصلی را بر عهده خواهد داشت.

منبع خبر :
گروه صنایع خودروسازی کرمان
chinadaily.com

Special Offer

Get 35% off just today

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.