هیوندای موفاسا ادونچر

محصول جوینت ونچر با بیجینگ چین

hyundai mufasa adventure beijing min 1

شرکت جوینت ونچر بیجینگ هیوندای چین به تازگی خودرو موفاسا ادونچر Mufasa Adventure کانسپت را رونمایی کرده که یک اسیووی کامپکت محسوب می شود.

به گفته این شرکت، موفاسا ادونچر دارای اکسسوری های آفرودی و طبیعتگری بوده و نسبت به نسخه استاندارد Mufasa خودروی جذابتری محسوب می شود.

هیوندای موفاسا ادونچر در مدل تولیدی قرار است در نمایشگاه خودرو شانگهای در ماه آپریل رونمایی شود و در ماه ژوئن همین سال 2023 به بازار عرضه می شود.

هم اکنون صرفا استایل ظاهری هیوندای موفاسا ادونچر رونمایی شده و باید اعتراف کنیم که طراحی آن آفرودی و ماجراجویانه به نظر می رسد و المان های آفرودی مختلفی همچون قلاب بکسلبند در جلو و دستگیره روی درب کاپوت، روف راک و … دارد.

hyundai mufasa adventure beijing min 3

با توجه به ابعاد این خودرو و قیمت آن، حدس می زنیم که این خودرو قرار است که جانشین هیوندای-بیجینگ ix35 در بازار چین شود. پروفیل جلو حالتی X شکل دارد و جلوپنجره دارای دیزاینی پارامتریک بوده و از دو طرف با چراغ های اصلی احاطه شده است.

شیشه لچکی عقب دارای کاور تزیینی با مش بندی مثلثی شکل است. در آرک چرخ ها فندرهای مشکی رنگی نصب شده و تایرهایی آفرودی نیز برای این خودرو نصب شده و به نظر می رسد که مقداری هم سیستم تعلیق لیفت شده که نتیجه آن فاصله بیشتر کف این خودرو از سطح زمین شده که عملکرد بهتر را در آفرود و بیراهه نوردی رقم می زند.

هیوندای موفاسا روی سقف دارای باربند بزرگی بوده که در قسمت جلوی آن چراغ های LED نصب شده است. به گفته هیوندای-بیجینگ، خودرو موفاسا ادونچر دارای تایرهای آفرودی با سایز 265/60 با قطر 18 اینچ است. رینگ های آلومینیومی نصب شده برای این خودرو نیز قطر 18 اینچ دارند و تریم دو رنگ خاکستری و مشکی جذابیت آنها را بیشتر کرده است.

هیوندای موفاسا ادونچر در قسمت عقب هم دارای دو قلاب یدک کشی است. چراغ های عقب نیز حالتی بیضی شکل دارند و یقینا در شب تشخیص این خودرو را از میان دیگر خودروها ساده تر کرده اند.

مشخصات فنی هیوندای موفاسا ادونچر

پیشتر وزارت صنعت و تکنولوژی فناوری چین اظهار کرده بود هیوندای موفاسا دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4475، 1850 و 1665 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 2680 میلی متر است. هیوندای موفاسا قرار است که با یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با توان 158 اسب بخار به بازار چین عرضه شود. البته در آینده نسخه های قدرتمندتری از جمله مدل هیبریدی هم برای این خودرو عرضه خواهد شد.

 

منبع خبر :
گروه صنایع خودروسازی کرمان
carnewschina.com

Special Offer

Get 35% off just today

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.